Audi A4 Avant Sport 2.0 TFSI - 35 TFSI (110kW/150k) 6MP MY19.5
Základná cena vozidla: 35.950,- EUR
sériová výbava línie Sport:
Bezpečnosť:
airbag vodiča, airbag spolujazdca, bočné airbagy vpredu, hlavové airbagy vpredu a vzadu, bezpečnostný stĺpik volantu, integrálny systém hlavových opierok, brzdový asistent, ESC - elektronický stabilizačný program, ASR - protipreklzový systém, ABS - brzdy s antiblokovacím systémom, EBV - brzdy s elektronickým rozdeľovačom brzdnej sily, EDS - elektronická uzávierka diferenciálu, kontrola zapnutia bezpečnostných pásov
Technika:
pozinkovaná karoséria, elektromechanický posilňovač riadenia, Start-Stop systém, elektromechanická parkovacia brzda, štandardný podvozok s dobrou jazdnou dynamikou a komfortom jazdy, centrálne zamykanie s diaľkovým ovládaním,, elektronický imobilizér, asistent rozbehu pri stúpaní, audi pre sence city
Osvetlenie:
svetelný a dažďový senzor, bi-xenónové svetlomety, denné svietenie, vnútorné osvetlenie a čítacie lampičky vpredu aj vzadu (vpredu impulzné ovládanie osvetlenia aj s možnosťou nastavenia intenzity osvetlenia)
Vnútorná výbava:
automatická klimatizácia, výškovo a hĺbkovo nastaviteľný volant, elektrické ovládanie okien vpredu a vzadu s funkciou proti privretiu prstov, elektricky ovládané a vyhrievané spätné zrkadlá, impulzné ovládanie okien vpredu aj vzadu, diaľkové otváranie/zatváranie okien prostredníctvom DO, elektrické otváranie a zatváranie dverí batožinového priestoru vrátane elektricky ovládateľného krytu batožinového priestoru, kožený 3-ramenný multifunkčný volant (4 tlačidlá), koberčeky vpredu aj vzadu, 12 V zásuvka vpredu, odkladacia schránka na strane spolujazdca s osvetlením, bezrámové vnútorné spätné zrkadlo s automatickou clonou
Sedadlá a obklady:
športové sedadlá vpredu (výškovo nastaviteľné, s možnosťou nastavenia kolísky sedenia, s možnosťou predĺženia sedákov), látkový poťah System, manuálne výškovo nastaviteľné, elektricky nastaviteľné bederné opierky, ukotvenia ISO Fix vpredu vrátane deaktivácie airbagu spolujazdca, ukotvenia ISO Fix vzadu na krajných sedadlách vrátane dodatočného ukotvenia Top Tether, stredová opierka rúk vpredu, zadné sedadlá delené a sklápateľné, obklad interiéru Aluminium Elipse (hliník), hliníkové aplikácie v interiéri, opierka na nohu
Infotaimant:
palubný počítač s farebným 7" displejom, MMI Radio s CD/MP3, vstup na SD kartu, 8 pasívnych reproduktorov, Bluetooth, hlasové ovládanie
Vonkajšia výbava:
elektricky nastaviteľné a vyhrievané spätné zrkadlá, kryty spätných zrkadiel lakované vo farbe karosérie, determálne sklá, strešné nosiče strieborné (eloxovaný hliník), Glanzpaket (ozdobné lišty z eloxovaného hliníka okolo okien), kontrola tlaku v pneumatikách, Tire Mobility System - sada na lepenie pneumatík + náradie, výstražný trojuholník, 2 skutočné koncovky výfuku (jedna vpravo a jedna vľavo).
V sériovej výbave vozidla sú zahrnuté koberčeky pre všetkých cestujúcich - z dôvodu zachovania kobercov v pôvodnom stave sú vo vozidle používané gumové rohože.
V sériovej výbave je tiež zahrnutá povinná výbava vozidla.
Vozidlo bolo konfigurované, aby po technickej stránke vydržalo čo najdlhšie s čo najnižšími prevádzkovými nákladmi.
1. manuálna prevodovka - je menej finančne náročná na údržbu aj na servis a je určite spoľahlivejšia ako S-Tronic (o problémoch prevodoviek s-tronic je toho dosť popísané na internete a problémy potvrdzujú aj servisní technici) a výmena resp. oprava prevodovky s-tronic vychádza na pár tisíc ,- EUR !!! Navyše... pri prevodovke s-tronic sa pri každých cca. 60.000 km odporúča výmena prevodového oleja, ideálne aj s "preplachom" - takáto výmena oleja stojí pri dnešných cenách cca. 600 - 700,- EUR. a keďže je to len "odporúčaná" a nie to povinná výmena, pri servisných prehliadkach vozidla sa takáto výmena nevykonáva a majiteľ vozidla si musí výmenu zabezpečiť "na vlastné náklady", tak pravdepodobne len malá hŕstka vlastníkov vozidiel s automatickou prevodovkou takúto výmenu podstúpi - takže ak kúpite vozidlo s automatickou prevodovkou po vlastníkovi, čo olej v automatickej prevodovke nemenil, tak s veľkou pravdepodobnosťou môžete riešiť finančne náročný problém s prevodovkou...
Keďže manuálna prevodovka je ľahšia, je ľahšie celé vozidlo a mám o niečo nižšiu spotrebu než vozidlá s s-tronicom.
2. žiaden Audi virtual cockpit - znova autorizovaný servis potvrdil, že vozidlá s digitálnim cockpitom majú občasné problémy so zasekávaním a niektoré vozidlá už po pár rokoch čakala výmena takéhoto "cockpitu", teda ďalšie výdavky navyše.
3. LED svetlovety bez matrix funkcie -príplatkové LED svetlomety (bez matrix funkcie) sú o pár stoviek eur lacnejšie než "matrix LED" svetlomety = ušetrených pár stoviek eur pri nejakej škodovej udalosti alebo pri výmene z dôvodu "vypovedania" svetiel.
4. žiadne adaptívne tlmiče - "klasické" tlmiče zvládajú naše cesty úplne v pohode (v čom sa zhodli aj automobiloví novinári) a pri výmene sú jednoznačne lacnejšie než adaptívne tlmiče = ušetrených pár stoviek eur pri výmene.
5. žiadne Quattro - už nie je to "klasické" Quattro, pod označením Quattro je vlastne poháňaná predná náprava s "pripojiteľnou" zadnou nápravou, čo má skôr vplyv na nižšiu spotrebu a skôr pomáha trakcii pri zrýchľovaní, než trakcii v teréne. Vozidlá s pohonom prednej nápravy majú aj tak nižšiu spotrebu a aj nižšie servisné náklady (napr. pri pohodne Quattro je výmena oleja v medzinápravovej spojke a pod.). Nehovoriac o tom, že vozidlá s pohonom Quattro mávajú častokrát v autorizovaných servisoch vyššiu sadzbu normohodiny než vozidlá s pohonom jednej náprav t. j. servis aj pri bežnej údržbe alebo oprave vozidla vychádza z určitej sadzby normohodiny, ktorá je prepočítaná na čas opravy a keďže vozidlá s pohonom Quattro majú často vyššiu sadzbu normohodiny, vie sa tým predražiť aj nejaká bežná oprava/výmena napr. karosárskych dielov, výmena motorového oleja, bežná údržba.
6. menšie kolesá - na vozidle boli zvolené 17" disky, ktoré sú na naše cesty asi najideálnejšie z hľadiska komfortu. V prípade preferovania "lepšieho vzhľadu vozidla" pred komfortom jazdy ich nie je problém vymeniť za väčšie.
Príplatková výbava :
(Zoznam príplatkovej výbave je uvedený aj na fotografii Zmluvy uverejnenej na konci tejto stránky)
Komfortná 3-zónová klimatizácia: 781,- EUR
- s impulzným aktivovaním ovládačov klimatizácie
2x USB vzadu pre dobíjanie + 12 V zásuvka vzadu: 29,- EUR
Balík odkladacích priestorov: 214,- EUR
- sieťky na zadnej strane operadiel predných sedadiel,
- odkladací priečinok na strane vodiča,
- uzamykateľná skrinka na strane spolujazdca, chladená
- zadná lakťová opierka s dvomi držiakmi nápojov a odkladacou schránkou,
- sieť v batožinovom priestore, háčiky na tašky v batožinovom priestore, 12V zásuvka v batožinovom priestore , sieťka na výklenku vpravo aj vľavo, napínacie pásy vpravo aj vľavo
Stmavené sklá od "B" stĺpika+akustické (dvojité) predné bočné okná 540,- EUR
Parkassitent: 1.182,- EUR
- aktívny akusitcký a optický parkovací systém vpredu a vzadu s funkciou automatického zaparkovania
Kamera vzadu: 507,- EUR
- umožňuje monitorovanie priestoru za vozidlom, zobrazenie na displeji MMI
Multifunkčný volant plus (12 tlačidiel): 169,- EUR
Interiérové prvky v umelej koži: 326,- EUR
- lakťové opierky vo dverách a bočné časti stredovej konzoly v umelej koži
Poťah sedadiel Alcantara / koža: 1.468,- EUR
- a vsadenia vo dverách v prevedení Alcantara
Vyhrievané sedadlá vpredu: 428,- EUR
Variabilne nastaviteľné opierky hlavy vpredu: 141,- EUR
- výška, sklon a pozdĺžne
Komfortná (nastaviteľná) stredová opierka rúk vpredu: 214,- EUR
Vonkajšie spätné zrkadlá elektricky sklápateľné: 253,- EUR
- asférické, s parkovacou funkciou naklápania zrkadla na strane spolujazdca pri parkovaní
FULL LED svetlomety: 1.338,- EUR
- vrátane zadných LED svetiel s dynamickými smerovkami
- automatické nastavenie skonu svetlometov
Prídavné osvetlenie interiéru "Lichtpaket": 282,- EUR
Tempomat 371,- EUR
- LED osvetlené make-up zrkadlá, vonkajšie kľučky dverí vpredu, vnútorné kľučky vpredu a vzadu, nástupný priestor dverí vpredu, držiak na poháre vpredu, priestor nôh vpredu a vzadu, oblasť dverí vpredu a vzadu, stredová konzola
- vozidlá po facelifte s "Lichtpaketom" nemajú LED osvetlené vonkajšie kľučky dverí vzadu, ani osvetlenie nástupného priestoru vzadu, a ani osvetlenie USB vstupu v lakťovej opierke - to je pre vozidlá po facelifte obsiahnuté až v "Kontur Lichtpaket"
17" disky z ľahkých zliatin, kované: 0,- EUR
Strieborná florett metalíza: 1.012,- EUR
Celková cena s príplatkovou výbavou: 45.205,- EUR
Príslušenstvo:
Zdvihák: 29,- EUR
Bezpečnostné skrutky kolies: 29,- EUR
Miestošetriace (dojazdové) rezervné koleso: 141,- EUR
Akcia zimné komplety - 16" 699,- EUR
Celková cena s výbavou a príslušenstvom: 46.103,- EUR
ZĽAVA 44,9% : - 20.703,- EUR
Cena vozidla po zľave : 25.400,- EUR *
Bonus za estetické poškodenia: -1.100,- EUR **
Cena vozidla - odber vozidla v 05/2024: 24.300,- EUR (celková zľava je vo výške 47,3% z pôvodnej ceny)
Cena vozidla - odber vozidla v 06/2024: 23.800,- EUR (celková zľava je vo výške 48,3% z pôvodnej ceny)
Z ceny vozidla je navyše možné odrátať:
- 300,- EUR pri dodaní vozidla bez bez zimných kompletov,
- 200,- EUR pri dodaní vozidla bez rezervného kolesa (rezervné koleso = koleso + zdvihák + kľúč na kolesá) aj bez sady na lepenie pneumatík.
Po technickej stránke je vozidlo ako NOVÉ. Z ceny neznižujem, cena k technickému stavu vozidla, príplatkovej výbave a nájazdu kilometrov je relevantná. Predaj vozidla ma nesúri, preto za každý pokus o znížene ceny Vám cenu navýšim o 500,- EUR. Ak sa Vám nepáči, kúpte si nové !!! alebo si kúpte ojazdený "šrot" za nízku cenu !!! ... a najprv si pozrite, za koľko EUR sa začínajú predávať vozidla Audi A4 Avant, r. 2019, benzín (benzínové verzie, pokiaľ ešte nemajú problém s s-tronic-om, sú drahšie, nakoľko nemajú problémy s filtrom pevných častíc a so vstrekovačmi Ad Blue), 110-140kW, predný pohon, nájazd do 75.000km.
Najnižšia cena inzerovaných vozidiel na autobazar-e (Audi A4 Avant, r. v. 2019, predfacelift, benzín, 110-140kW, predný pohon, nájazd do 75.000km) je na úrovni 27.980,- EUR !!! a to je vozidlo takmer iba v ZÁKLADNEJ VÝBAVE (príplatok len za metalízu, vyhrievané predné sedadlá a navigáciu) !!!
(pre info: ide o 40TFSI, s-tronic, základný model - nemá hliníkové aplikácie na lamelách v prednej maske a v základnej výbave tohto modelu nie sú športové predná sedadlá, ani elektriky nastaviteľné bedrové opierky, ani hliníkové lišty okolo okien a hliníkové strešné nosiče, ani hliníkový obklad v interiéri - obklad interiéru je iba lakovaný plast - cena tohto modelu bola 41.600,- EUR + 1.012,- EUR za metalízu + 428,- EUR za vyhrievané predné sedadlá + 1.687,- EUR za navigáciu. Cena tohto vozidla ako nového bola 44.727,- EUR, teraz sa predáva za 27.980,- EUR!!!)
Najvyššia cena inzerovaných vozidiel na autobazar-e (Audi A4 SDN r. v. 2019, predfacelift, benzín, 110-140kW, predný pohon, nájazd do 75.000km) je na úrovni 31.970,- EUR !!! a rozdiel medzi verziou sedan a avant je 1.870,- EUR !!!, tak najvyššia cena za verziou Avant by bola vyššia.
ešte vyššia cena je za vozidlo Audi A4 Avant 140kW, r. 2018 (!!!), nájazd 36.000km za 36.800,- EUR !!!
*základná predajná cena bola stanovená nasledovne:
1. priemer medzi najnižšou a najvyššou cenou (cena za najvyššiu ponuku je za verziu sedan a nie za avant, kde je príplatok až 1.870,-EUR), teda priemer medzi 27.980,- EUR až 31.970,- EUR, čo je 29.975,- EUR
2. táto priemerná cena bola znížená o 15,2%, čo je fakticky rozdiel medzi Audi A4 Avant 140kw, S-tronic a Audi A4 Avant 110kW, 6MP, z oficiálnych cenníkov uvedených na www.audi.sk, čo je: 25.419,- EUR
Vozidlá Audi majú tzv. LongLife servis, teda 2 roky / 30.000km, tak máte vozidlo na cca. 1,5 roka bez ďalších nutných investícií. Okrem letných pneumatík, ktoré sú už asi len na 1 sezónu, pri nižšom kilometrovom nájazde vydržia možno 2 sezóny (nové pneumatiky s prezutím cca. 450-500,-EUR).
Informáciu o zimných pneumatikách nájdete o 2 odstavce nižšie.
V práci máme možnosť využívať služobné vozidlá aj na súkromné účely (čo je okrem kúpy nehnuteľnosti druhý z dvoch dôvodov predaja), ale momentálne sú služobné vozidlá predané a nové služobné vozidlá sú vo výrobe - preto je výhodnejšie neskorší odber vozidla.
* v cene vozidla sú zarátané zimné komplety - originálne 16" zliatinové disky s možnosťou nasadenia ochranných krytov (puklíc) + zimné pneumatiky 205/60R16 (podľa štýlu jazdenia a podľa toho, koľko km s nimi človek najazdí, by mali vydržať ešte ďalšie 2, možno aj 3 sezóny). a majú symbol 3MPSF, takže sú aj od 1. októbra 2024 považované za zimné pneumatiky
** bonus za estetické poškodenia vozidla - všetky poškodenia na vozidle sú opísané vo Fotogalérii. Ide napr. o odretý 17" disk, mierne ošúpaná farba na bočnici na sedadle vodiča, "parkovacia lišaj" spôsobená iným účastníkom, iné jemné poškriabania na laku karosérie, prípadne iné jemné poškodenia na exteriéri a v interiéri vozidla spôsobené bežným opotrebením. Bonus predstavuje priemernú cenu za všetky opravy, resp. výmenu týchto dielov v servise, teda tak, aby vozidlo vyzeralo ako úplne nové. Opravy však nie sú nutné, nakoľko ide iba o drobné poškodenia estetického rázu.